Persbericht: Healthline breidt exclusief recht uit om advertenties op Drugs.com te verkopen

Pin
Send

Healthline ontwikkelt en levert strategische gesponsorde inhoudsprogramma's naast het verkopen van gerichte consumentenreclamecampagnes

San Francisco-29 april 2014- Healthline heeft vandaag aangekondigd dat het een overeenkomst heeft bereikt om zijn exclusieve recht om direct-to-consumer (DTC) en andere consumentgerichte advertenties te verkopen uit te breiden namens Drugs.com, de toonaangevende behandelingswebsite op het web. Met de verlenging van deze overeenkomst blijft Drugs.com de reeks toonaangevende websites voor gezondheidsinformatie van Healthline verankeren, die samen met Healthline.com elke maand een bereik heeft van meer dan 70 miljoen unieke bezoekers - een van de grootste netwerken voor gezondheidsinformatie in de Verenigde Staten volgens comScore.

"Jaar na jaar blijft Drugs.com de meest bezochte en vertrouwde bron voor behandelingsinformatie op het web", zegt David Kopp, General Manager en Executive Vice President van de Healthline Media Group. "Het is een eer om in het bedrijf te blijven en om 's werelds bekendste merken in de gezondheidszorg nauw met elkaar te verbinden aan miljoenen consumenten die op zoek zijn naar relevante informatie over drugs op Drugs.com."

Naast het verkopen van gerichte consumentenreclamecampagnes en het werken aan het genereren van inkomsten met het snelgroeiende mobiele publiek van Drugs.com, zal Healthline op maat gesponsorde multimediacontentcampagnes ontwikkelen en leveren.

"Tientallen miljoenen consumenten wenden zich elke maand tot Drugs.com om hen te helpen bij het navigeren door vaak complexe behandelingsoverwegingen", aldus Philip Thornton, CEO van Drugs.com. "Healthline is van cruciaal belang geweest om marketeers te helpen contact te leggen met consumenten bij belangrijke beslissingspunten op Drugs.com via verschillende strategieën. We zijn blij dat we onze reputatie van indrukwekkende resultaten voor adverteerders kunnen voortzetten. "

Bron: comScore - Media Metrix, multiplatform (maart 2014)

OVER HEALTHLINE

De in San Francisco gevestigde Healthline is een toonaangevende leverancier van intelligente gezondheidsinformatie en -technologie, waarmee zorgverleners en gewone mensen meer zelfverzekerde en geïnformeerde beslissingen in de gezondheidszorg kunnen nemen. Het bedrijfseigen semantische gezondheidstaxonomieplatform drijft een reeks marketing-, gezondheidsonderzoeks-, datamining- en inhoudsoplossingen aan voor wereldwijde ondernemingen en adverteerders. Healthline is de afgelopen vier jaar een Deloitte Technology Fast 500-bedrijf. Bezoek corp.healthline.com voor meer bedrijfsinformatie

OVER DRUGS.COM

Drugs.com is de grootste en meest uitgebreide informatiebron op het internet met meer dan 15 miljoen unieke bezoekers per maand (comScore, Multi-platform maart 2014). Drugs.com biedt gratis, onafhankelijke, peer-reviewed, objectieve en actuele informatie over drugs, zowel op consumenten- als professioneel niveau, en stelt patiënten en zorgverleners in staat om hun gezondheid te beheersen en beter geïnformeerd te zijn dan ooit tevoren. De site bevat ook veel interactieve tools om consumenten en professionals in de gezondheidszorg te helpen, zoals de baanbrekende Pil Identification Wizard, Mednotes-Personal Medical Records (PMR), Drug Interaction Checker, Support Groups en iPhone, iPad en Android mobiele applicaties.

Pin