Persbericht: Healthline.com werkt samen met Crohn's & Colitis Foundation of America voor fondsenwerving voor IBD-bewustwording

Pin
Send

Social Media Awareness campagne zal donaties matchen om de CCFA te helpen zijn doel te bereiken om een ​​remedie te vinden en de kwaliteit van leven van getroffenen te verbeteren

SAN FRANCISCO - 18 mei 2012-May is Irritable Bowel Disease (IBD) Awareness Month en Healthline.com heeft vandaag aangekondigd dat het een samenwerking heeft met de Crohn's & Colitis Foundation of America om een ​​enorme online fondsenwerving voor sociale media te lanceren. Met ingang van 16 mei en tot en met 1 juli zal Healthline Networks de donaties aan healthline.com/health/crohns-disease/fundraiser voor $ 100 aan elkaar koppelen. Al het geld dat wordt opgehaald tijdens deze inspanning van 6 weken zal worden gedoneerd aan de Crohn's and Colitis Foundation om een ​​remedie te vinden voor de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa.

De meeste mensen met de ziekte van Crohn zijn tussen de 15 en 35 jaar oud. Daarom hebben Healthline.com en de Crohn's en Colitis Foundation sociale netwerken gebruikt om geld en bewustzijn te verzamelen.

"Iedereen heeft een dollar te geven en we wilden het zo gemakkelijk mogelijk maken voor mensen om te doneren," zei Tracy Rosecrans, Social Media Manager van Healthline. "Omdat zoveel jonge mensen zijn getroffen door de ziekte van Crohn en IBD, dachten we dat een campagne met sociale media de beste manier was om deze fondsenwerver viral te laten worden."

Mensen kunnen gemakkelijk insignes insluiten op hun websites en sociale netwerkpagina's zoals Facebook en Twitter. De officiële fundraiser-site van Healthline.com biedt een live ticker-overzicht van ontvangen donaties. Er is een klok om de resterende dagen, uren en minuten te tellen.

Snelle feiten over de ziekte van Crohn en IBD

• De ziekte van Crohn en colitis ulcerosa zijn pijnlijke ziektes die het spijsverteringsstelsel aanvallen.
  • Meer dan 1,4 miljoen Amerikanen lijden aan de ziekte van Crohn of colitis ulcerosa
  • 10 procent van de getroffenen - of naar schatting 140.000 - zijn jongeren jonger dan 18 jaar
  • Momenteel is er geen remedie bekend voor de ziekte van Crohn of IBD

Over Healthline Networks

Healthline Networks is de snelst groeiende leverancier van intelligente gezondheidsinformatiediensten, waarmee 100 miljoen consumenten per maand meer zelfverzekerde, geïnformeerde beslissingen in de gezondheidszorg kunnen nemen. De bedrijfseigen taxonomie voor de gezondheidszorg voor de consument, de grootste in zijn soort, voorziet in een reeks intelligente zoek-, inhouds- en advertentieservices voor de gezondheid. Door geavanceerde zoektechnologie te combineren met diepgaande medische expertise, werkt Healthline samen met een netwerk van meer dan 50 vertrouwde bestemmingssites, waaronder uitgevers, portals, zoekmachines, werkgevers en gezondheidsplannen. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco en in 2010 en 2011 vernoemd naar Deloitte's Technology Fast 500. Healthline wordt ondersteund door Aetna, Comcast Ventures, GE, Investor Growth Capital, Kaiser Permanente, Reed Elsevier, U.S. News & World Report en VantagePoint Capital Partners. Ga voor meer informatie naar corp.healthline.com

Over de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa

De ziekte van Crohn en colitis ulcerosa zijn pijnlijke, medisch ongeneeslijke ziekten die het spijsverteringsstelsel aanvallen. De ziekte van Crohn kan overal van de mond tot de anus aanvallen, terwijl colitis ulcerosa alleen de dikke darm (colon) opwekt. Symptomen kunnen zijn: buikpijn, aanhoudende diarree, rectaal bloedverlies, koorts en gewichtsverlies. Veel patiënten hebben een ziekenhuisopname en een operatie nodig. Deze ziekten kunnen ernstige complicaties veroorzaken, waaronder darmkanker bij patiënten met langdurige ziekte. Ongeveer 1,4 miljoen Amerikaanse volwassenen en kinderen lijden aan de ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, met wel 150.000 jonger dan 18 jaar. De meeste mensen ontwikkelen de ziekten tussen de 15 en 35 jaar.

Over de Crohn's & Colitis Foundation

De Crohn's & Colitis Foundation of America's missie is om de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa te genezen en om de kwaliteit van leven van kinderen en volwassenen met deze ziekten te verbeteren. De Foundation staat op de derde plaats onder de belangrijkste non-profitorganisaties in het percentage kosten dat wordt besteed aan onderzoek naar een remedie, met meer dan 80 cent van elke dollar die de Foundation uitgeeft aan missiekritieke programma's. De Foundation voldoet consequent aan de normen van organisaties die goede doelen controleren, waaronder de Wise Giving Alliance (give.org) van het Better Business Bureau en het American Institute of Philanthropy (charitywatch.org). Neem voor meer informatie contact op met de stichting op 800-932-2423 of ga naar ccfa.org.

Pin