Persbericht: Healthline en National Psoriasis Foundation Partner voor Social Media Initiative gericht op empowerment en ondersteuning van psoriasis-gemeenschap

Pin
Send

Lezer video's en foto's delen boodschappen van hoop en aanmoediging

SAN FRANCISCO - 5 januari 2015 - Healthline.com, een toonaangevende bron van tijdige gezondheidsinformatie, nieuws en middelen, heeft vandaag aangekondigd dat het samenwerkt met de National Psoriasis Foundation (NPF), 's werelds grootste non-profitorganisatie die miljoenen Amerikanen met psoriatische aandoeningen dient, om een ​​nieuw initiatief voor sociale media te lanceren. bij het ondersteunen en versterken van mensen die met psoriasis leven. Psoriasis is de meest voorkomende auto-immuunziekte in de Verenigde Staten, met gevolgen voor maar liefst 7,5 miljoen Amerikanen. "Psoriasis heeft een diepgaande invloed op het emotionele en fysieke welzijn van mensen, en mensen met psoriasis beschrijven vaak dat ze zich eenzaam, geïsoleerd en beschaamd voelen", zegt Noe Baker, public relations manager bij de National Psoriasis Foundation. "Hoe meer mensen met psoriatica in staat zijn via online contact te leggen met anderen en ervaringen te delen, hoe minder isolerend de ziekte kan zijn. Sociale media helpen veel mensen met een psoriasis om zich te realiseren dat anderen precies weten waar ze doorheen gaan. "Mensen kunnen op twee manieren deelnemen:

• "Je hebt deze" video's - Als onderdeel van de videoserie "You've Got This" van Healthline.com worden mensen die last hebben van psoriasis aangespoord om videoboodschappen van hoop, aanmoediging en advies in te dienen voor degenen die onlangs de diagnose van de aandoening hebben gekregen. De video's worden gedeeld op Healthline.com en de Facebook-community 'Living with Psoriasis' van Healthline. Om een ​​video in te dienen, registreer je eenvoudig een bericht van niet meer dan twee minuten, upload je video op YouTube en deel je de link op Healthline's "You've Got This". Voor elke ingezonden video doneert Healthline $ 10 aan de NPF.
  • #PSelfie-foto's - Mensen met psoriasis, zowel degenen die onlangs zijn gediagnosticeerd als degenen die er al een tijd mee leven, worden aangemoedigd om foto's van zichzelf in te dienen met psoriasis of inspirerende citaten die anderen zullen helpen. Als u een foto of een offerte wilt indienen, gaat u naar de #PSelfie-pagina van Healthline en uploadt u de foto of offerte. Foto's kunnen ook op Instagram worden gepost met de tag #PSelfie. Healthline doneert $ 10 aan de NPF voor elke ingezonden foto of offerte.

"Het is noodzakelijk voor patiënten met psoriasis om te weten dat ze niet alleen zijn", zei Alisha Bridges, die al twintig jaar te maken heeft met psoriasis. "De grootste hulp bij mijn coming-out met deze ziekte was het ontmoeten van anderen die psoriasis overwonnen en weigerden zich te schamen. De 'You've Got This'-campagne is een geweldige manier om anderen te verbinden door het gebruik van sociale media. "" We weten van het creëren van andere ondersteuningsgemeenschappen voor HIV / AIDS, multiple sclerose en bipolaire stoornis dat mensen met chronische ziekte echt waarde hechten aan horen van degenen die er ook last van hebben. Inzichten van andere leden van de gemeenschap kunnen van grote invloed zijn, vooral voor degenen die onlangs zijn gediagnosticeerd en hun nieuwe realiteit hebben leren kennen, "zei Tracy Rosecrans, vice-president marketing bij Healthline.com. "Nu, door de samenwerking van Healthline met de NPF, heeft de psoriasis gemeenschap een eigen plek om persoonlijke reizen te delen en de boodschap aan anderen te verspreiden dat zij niet alleen zijn - en zij hebben dit." Over de National Psoriasis Foundation National Psoriasis Foundation (NPF) is 's werelds grootste organisatie ten dienste van mensen met psoriasis en artritis psoriatica. Onze prioriteit is om de informatie en diensten aan mensen te geven om controle te krijgen over hun toestand, terwijl ze het onderzoek vergroten om een ​​remedie te vinden. Naast het bedienen van meer dan 2,1 miljoen mensen per jaar via ons geduldig en professioneel onderwijs en belangenbehartigingsinitiatieven, heeft NPF meer dan $ 11 miljoen aan psoriatisch ziektebelasting gefinancierd. Bezoek ons ​​online op www.psoriasis.org of bel 800.723.9166. Volg NPF op Facebook en Twitter. Over Healthline Healthline biedt intelligente gezondheidsinformatie en technologische oplossingen die zorginstellingen en gewone mensen helpen om weloverwogen beslissingen te nemen over de gezondheidszorg, de resultaten te verbeteren en de kosten te verlagen. Powered by 's werelds grootste medische taxonomieplatform, Healthline's Health Data Solutions, Health Engagement Solutions en Health Marketing Solutions maken gebruik van geavanceerde conceptmapping-technologie om accurate, bruikbare inzichten te leveren. Bovendien levert de consumentenwebsite van het bedrijf, Healthline.com, relevante, actuele gezondheidsinformatie, nieuws en middelen om consumenten te helpen hun gezondheid te beheren. Healthline wordt momenteel gebruikt door meer dan 25 miljoen consumenten per maand en een aantal van de grootste merken van de gezondheidszorg, waaronder AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE en Elsevier. Ga voor meer informatie naar corp.healthline.com en www.healthline.com of volg @HealthlineCorp en @Healthline op Twitter.

Pin