Persbericht: Healthline verwerft DiabetesMine om krachtige ondersteuning en middelen te bieden aan diabetespatiënten

Pin
Send

Samenwerken om verbeterde informatie te leveren en empowerment van patiënten te stimuleren

SAN FRANCISCO - 15 december 2014 - Healthline, een toonaangevende leverancier van intelligente gezondheidsinformatie en technologische oplossingen, heeft vandaag de overname aangekondigd van DiabetesMine, een top-consumentenblog voor de diabetesgemeenschap. Inhoud van DiabetesMine, inclusief artikelen, recensies, gastberichten, interviews en video's, zal worden geïntegreerd in Healthline.com om de levering van diabetesspecifieke informatie aan de meer dan 25 miljoen bezoekers per maand te verbeteren. "Bij DiabetesMine komen we aan onze tiende verjaardag als een 'diabeteskrant met een persoonlijke draai' die dagelijks nieuws en opvattingen publiceert, 'zei Amy Tenderich, oprichter en redacteur van Diabetes My. "We zijn verheugd om onze middelen uit te breiden en via Healthline te bereiken om kwaliteitscontent te blijven produceren met als doel mensen met diabetes overal te helpen beter te leven." Diabetes My biedt aanmoediging en empowerment aan de diabetesgemeenschap door hen nuttige informatie te geven beter beheren van de ziekte en verbeteren van het leven met diabetes. De site is ook bedoeld om diabetesinnovatie te stimuleren via haar DiabetesMine Innovation Project, dat een jaarlijkse innovatietop, D-Data ExChange-fora, Patient Voices Contest en Test Kitchen omvat, naast andere patiëntgestuurde initiatieven DiabetesMine is erkend door Healthcare100.com als een van 's werelds beste blogs over gezondheid en medicijnen, evenals de nummer 1-site voor het beïnvloeden van diabetes door ShareCare.com en de American Diabetes Association. "Een van de doelen van Healthline.com is: om gezondheidsinformatie te verstrekken die mensen opleidt, aanspreekt en inspireert om gezonder te worden. We animeren deze missie in onze toestand -specifieke communities in sociale kanalen, die gesprekken over gezondheid mogelijk maken en die zich bezighouden met relevante en zinvolle content, "zei David Kopp, general manager van Healthline.com. "Het combineren van onze passie voor gezondheidseducatie en kwaliteitsinhoud van de twee sites zal een nog krachtiger hulpmiddel zijn voor de diabetesgemeenschap." "DiabetesMine past perfect bij de missie van Healthline", voegde Dean Stephens, CEO van Healthline, eraan toe. "Onze groeistrategie voor Healthline.com is om de duidelijke leider op het gebied van gezondheidsinformatie te worden op belangrijke gebieden met medische aandoeningen. We zijn verheugd over de mogelijkheid om DiabetesMine in de Healthline-familie te brengen. " Over DiabetesMine™ DiabetesMine.com is een informatiebron en community-netwerkplaats voor mensen die lijden aan diabetes - een verzamelplaats om te leren, te delen, te lachen en soms te luchten. DiabetesMine is ook een team van pleitbezorgers van patiënten die werken aan het verbeteren van de beschikbare hulpmiddelen en zorg om het leven met diabetes te verbeteren door middel van onze DiabetesMine Innovation Project-evenementen en -programma's en de nieuw gevormde WeAreNotWaiting.org-beweging. DiabetesMine staat op de 'World's Top' Blogs over gezondheid en geneeskunde op Healthcare100.com en werd onlangs de nr. 1-site voor de beïnvloeding van diabetes genoemd door ShareCare.com en de American Diabetes Association. Over Healthline Healthline biedt intelligente gezondheidsinformatie en technologische oplossingen die zorginstellingen en gewone mensen helpen om weloverwogen beslissingen te nemen over de gezondheidszorg, de resultaten te verbeteren en de kosten te verlagen. Powered by 's werelds grootste medische taxonomieplatform, Healthline's Health Data Solutions, Health Engagement Solutions en Health Marketing Solutions maken gebruik van geavanceerde conceptmapping-technologie om accurate, bruikbare inzichten te leveren. Bovendien levert de consumentenwebsite van het bedrijf, Healthline.com, relevante, actuele gezondheidsinformatie, nieuws en middelen om consumenten te helpen hun gezondheid te beheren. Healthline wordt momenteel gebruikt door meer dan 25 miljoen consumenten per maand en een aantal van de grootste merken van de gezondheidszorg, waaronder AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE en Elsevier. Ga voor meer informatie naar corp.healthline.com en www.healthline.com.

Pin